Ułatwienia dostępu

Skip to main content

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy. Aktualizacja – nabór zakończony

27 lipca, 2023

Pracownik Działu Księgowości/Obsługa sekretariatu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania podstawowe:

  • wykształcenie wyższe/średnie – kierunkowe ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe – min. 3 lata pracy w księgowości,
  • znajomość prawa bilansowego i prawa podatkowego oraz przepisów ksh.
  • znajomość programów finansowych (dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi programów WAPRO).
  • dobra znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office, Internet),
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
  • precyzja, sumienność i zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych czynności,
  • umiejętność kreatywnego myślenia,
  • dokładność, punktualność, terminowość,
  • prawo jazdy kategorii B.

b. Ogólny zakres obowiązków:

  • w ramach pracy w Sekretariacie:
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, obsługą spotkań Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników,
  • w ramach pracy w Dziale Księgowości:
  • księgowanie faktur i innych dokumentów księgowych w szczególności z obszaru gospodarki magazynowej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • prowadzenie gospodarki kasowej,
  • wystawianie faktur  – pozostała działalność
  • obsługa zobowiązań spółki, przelewów bankowych.
  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym
  • weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych
  • sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu gospodarki materiałowej
  • sporządzanie raportów, analiz i zestawień finansowych

II. Informacja o warunkach pracy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – około 6 miesięcy etat łączony księgowość/sekretariat, po tym okresie praca w dziale księgowości,
  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się Spółce,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet socjalny,
  • praca w systemie jednozmianowym podstawowym w godz. od 700 do 1500,
  • praca przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych,
  • miejsce pracy: Lubańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lubaniu:- Dział Księgowości, ul. Mickiewicza 1a w Lubaniu.

III. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny /curriculum vitae.

2. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.

IV. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin składania dokumentów:

2023-08-04 (piątek) do godz. 1500

b. Miejsce i forma składania dokumentów:

Lubańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.

ul. Mickiewicza 1a

59 – 800 Lubań – kadry Spółki

Wskazane jest składanie ofert przez pocztę elektroniczną: kadry@lpwik.pl

c. Termin i miejsce rozmowy kwalifikacyjnej (po etapie rekrutacji dla zaproszonych kandydatów)

09.08.2023 r. (środa) o godz. 1000

Lubańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.

ul. Mickiewicza 1a, Lubań

d. Sugerowany termin zatrudnienia

sierpień/wrzesień 2023 r.

V. Informacje dodatkowe:

Kontakt z działem księgowości, kadrami Spółki:

Joanna Załuska   tel. 75 646 63 33

Agnieszka Łuc   tel. 75 646 63 36

Załączniki

Ostatnie artykuły:

awaria

Przerwa w dostawie wody ul. Włościańska – aktualizacja

awaria

Przerwa w dostawie wody ul. Klasztorna i ul. Esperantystów – aktualizacja

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy LABORANT

Przerwa w dostawie wody ul. Rzemieślnicza i Emilii Plater – aktualizacja

Przerwa w dostawie wody ul. Szkolna 4-8, Pl. Lompy 1-6 aktualizacja